Sill och Grill



vet inte riktigt vad det där är för sill, men aja. Behövde ha en bild. Bilder från gårdagen kommer senare :)
Glad midsommar eller nåt!
Hann aldrig göra ett sådant inlägg. När gästerna gått var klockan redan 0.00 lixom. Så då gick jag typ och la mig . Eller jag är väldigt seg på att gå och lägga mig. Men jag satt inte vid datorn lixom. Haha. Det var sjukt kul. Vi typ sjöng, dansade runt midsommarstång. Haha, sen där vi var på eftermiddagen fanns det typ massor med lotterier, vann på chokladhjul. Var dock inte ett som på typ gröna lund. Man vann inte sånna priser heller. Men ändå! Sen en sak som var lite kul. Mamma köpte en lott (Vissa lotter öppnade man direkt och andr lotter öppnade man efter ett tag då dom ropade upp vinnarna osv. Så drog min lillasyrra en lott och hon drog mammas. Så mamma (den turungen) fick presentkort på masage, hur härligt som helst.
Hugs and kisses.

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Dagens blogg på min blogg!:D Skulle vara roligt om du ville vara med!:D



SPAM ÄR TILLÅTET!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-06-25 @ 11:48:37
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Carl-Alfred

Hur är det idag? :)

2011-06-25 @ 11:57:14
URL: http://carlalfredsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0