Svimmade


Ritade en bild lite snabbt. Snygg ellerhur? ;)
Hej alla besökare och bloggläsare!
Hände en asläskig sak inatt. Jag mådde dåligt när jag gick och la mig, mådde jätte illa osv. + att jag var sjukt trött. Somnade efter ett tag. Sen vaknade jag någon gång runt tolv (på natten dåra). Så gick jag på toa och så spydde jag. Sen drack jag lite vatten och såg att jag såg väldigt blek ut. Sen började jag gå till mitt rum, mamma gick brevid mig så blev allt helt svart. Jag sa det till mamma. Sen typ la min kropp av. Mitt huvud var med. Jag kunde prata osv. Men jag kunde inte gå. Sen kom pappa och hjälpte mig till mitt rum. Han tyckte jag verkade stabil, själv har jag inget minne utav från at jag svimmade första gången tills jag kom till mitt rum. Jag föll ihop på golvet. Jag kunde inte röra kroppen men jag var med i huvudet. Sen var jag helt blek och typ gråbleka läppar och kallsvettig. Nu mår jag bättre men läskigt var det.
Hugs and kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0