Eric Saade




Bilderna är tagna med mobilkamera. Från Sommarkrysset.
OMG
Var och kollade på sommarkrysset i lördags (Ni kanske såg mig? :O) haha, drev. Men iallafall. Min käära Eric Saade var där. Dom satt i soffor preciiis brevid mig. Så jag ropade "Eric" och knäppte en bild när han tittade mot mig på mobilen. Blev sådär med kvaliten. Men han är skitsnygg som vanligt. Sen fick jag autograf på armen och en kram. Typ dog. Var asglad. Så sjukt söt den grabben är. Sen fick jag reda på att han ska till båstad på tennisveckorna (Är där jag också) GISSA OM JAG TYP BÖRJADE HOPPA OCH SKRIKA? haha, var lycka. Ska ju få en skiva signerad på onsdag också av honom. Fan 3 gånger på typ 2 veckor. Hur grymt är inte det? :O Kärlek säger jag.
Hugs and Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0